czwartek, 4 października 2012

Moje prace - bombki

Bombki w październiku!
no ale to są specjalne bombki poświęcone naszym Aniołom Stróżom, których święto przypadało 2 dni temu 
więc należało by ich jakoś uczcić 
Bombki te są naprawdę wyjątkowo osobiste.  To prezenty zeszłoroczne, każda związana jest ze swym właścicielem nie tylko imieniem (napisanym brokatem z drugiej strony bombki) ale i obrazem anioła, który uwielbia dokładnie to co jego podopieczny 
i tak:
dla miłośnika jazdy na rowerze
dla fana kajaków
dla miłośniczki kwiatów ogrodów itp.
dla maluszków moich znajomych (powiem szczerze, że aut Tomków miałam dosyć dość ;-) a generatora rexa wcześniej nawet nie znałam no ale każdy lubi co lubi i trzeba to uszanować, ostatnie ze zdjęć bombek dla maluszków jest dla mej córeczki która śpi z 2 Hello Kitty no i cóż. Ale myślę że taka bombka jest dobrą pamiątką na nasze wszelkie stałe lub tymczasowe fascynacje te śmieszne i te poważne całkiem :-)


z tej bombki miałam dużo radości to niesamowite że ktoś może kochać właśnie żyrafy!


A te są dla starszych i tych najstarszych a pierwszą zrobiłam dla synka tekwondzisty z zamiłowania oczywiście z dumy wielkiej namalowałam mu czarny pas no ale może jego Anioł Stróż ma czarny


dla żeglarza

dla fana mini coopera!!!!
dla fanów komputerów lub neta :-)
no i ostatnia dla wiernych kibiców naszej reprezentacji  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz