poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Australia wiadomo dziobaki, kangury, koala i wszystkie endemity jakie świat zna, no pięknie pięknie, ale który wybrać!
Pierwsza koncepcja była, postawić na aborygenów i ich kulturę ale ..... weny zabrakło
Więc znów magnesik na lodówkę
i mimo że składa się on z wielu elementów, to stanowi całość przemyślnie wykonaną aby każdy zwierz miał swoje miejsce 



dziobak ma magnesiki tylko w łapkach i dziobie a pod brzuszkiem ma miejsce na deskę więc pozostałe łapki bez deski dyndają w powietrzu


kangurek ma uniesioną nogę aby wygodnie mógł stanąć na desce

 koala nogę ma uniesioną by oprzeć się na kangurku i dziórkę w łapce by móc trzymać wędkę
 żółwik biedaczek ma kolczyk w nosie by łatwiej na haczyk się złapać :-) choć ogólnie nie jestem za kolczykowaniem zwierząt
a inspirację na niego wzięłam stąd:
https://pl.pinterest.com/pin/318770479857998134/

 a wędka ma PRAWDZIWY haczyk ( nawet nie wiedziałam że takie są!!! ) i żyłkę profesjonalnie zawiązaną na haczyku 
za to należą się podziękowania MARCELOWI młodzieńcowi lat 12, który o wędkowaniu wie wszystko i odnosi sukcesy w zawodach.
mam szczęście że odżałował mi jeden haczyk :-)
Jak zzwykle magnesik musi bawić więc bawi bo każdego zwierzaka można odczepić, a mi najwięcej frajdy sprawiło obmyślanie co kto ma mieć wyżej niżej i jak upiec by to uzyskać

Dla podkreślenia tematu deska surfingowa ma barwy narodowe

i jeszcze link do wyzwania na mmh 
http://modelinamojehobby.blogspot.com/2016/08/26-wyzwanie-szlakami-kultur-australia.html

1 komentarz: