piątek, 20 maja 2016

Ładne i praktyczne hm...
no to coś czego wstyd się przyznać do tej pory się nie dorobiłam ( więc sobie zrobiłam :-) )

serwetnik
caluśki z modeliny - nawet sklejany modeliną w płynie, więc na wyzwanie MMH się nada,
a skoro maj to ballada majowa

"... od wonnych bzów, szalonych bzów wprost w głowie się święci....."
https://www.youtube.com/watch?v=kn0zy6Ked5k

zdjęcia na dworze i w pomieszczeniu i jak się da , bo to moja pieta achillesa
jak łatwo się domyśleć są to 2 gałązki, po jednej na każdą stronę serwetnika


 tu się pochwaliłam jak ładnie układam w wachlarz serwetki - to zamierzchła metoda, którą mnie nauczył mój pierwszy pracodawca wakacyjny (w lodziarni i wcale praca nie była fajna ale... dużo mnie pokory nauczyła  :-) )


i na koniec link do wyzwania
http://modelinamojehobby.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-23-adne-i-praktyczne-wazoniki.html

2 komentarze:

  1. Kasiu,serwetnik śliczny jak marzenie, ale teraźniejsze wyzwanie dotyczy wazoników... :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. ups, życie :-) ale banerek zostawię aby inni wpadali na mmh :-)

    OdpowiedzUsuń