wtorek, 19 sierpnia 2014

Małpa małpuje chodzi i pluje :-)
Znalazłam na pinterest.com, (stronie która mnie zachwyca wciąga i dopinguje do ćwiczeń) takie zdjęcia mini tutorial http://www.pinterest.com/pin/318770479847689459/
a myślę że jak człowiek kopiuje kogoś lepszego dużo się może nauczyć
więc spróbowałam o RETY nawet w połowie nie wyszło mi podobnie
duuuużo jeszcze się muszę nauczyć np. zrozumiałam, że może i lubię fimo soft (bo ręce nie bolą) to ciężko zachować wzór bez zniekształceń i nie ma drogi na skróty
poniżej zdjęcie kolczyka, może i mało udanego ale to dowód na to, że jak cudze małpujesz to i satysfakcja byle jaka. Ale uczyć się trzeba, oj trzeba :-)


5 komentarzy:

  1. ładnie wyszło, tak etnicznie lub folkowo, co kto woli:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ładnie a widziałaś oryginał? Ale za 2 latka będziesz Gosieńko mówić do mnie "mistrzuniu" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie ten orginał??? Pokaż nam link, albo cuś... To ci powiemy, czy fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. dodałam link do pinterest(u) ale jeszcze mogę podać skąd to zdjęcie tam może ten link będzie łatwiejszy do odnalezienia
    https://www.flickr.com/photos/toyokazu/8644384737/
    ale może trzeba być na tych stronach zalogowanym hmmm nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór wyszedł taki jak powinien, musi mieć nieco piętna twórcy. Mnie sie bardzo podoba Twoja wersja.
    Sama korzystam z zasobów pinteresta, zapraszam na moje tablice, mam sporo tutków może coś Ci przypadnie do gustu.
    Pozdrawiam ciepluchno :)

    OdpowiedzUsuń