wtorek, 9 września 2014

Jak bym miała wykonać swoje wspomnienia z tegorocznych wakacji powinien to być ogórek. Ale ogórek z modeliny hmmm no chyba, że taki jakiś wyjątkowy ;-)
Więc skupiłam się na tym co robiłam w pracy z dzieciakami a tam kajaki, kajaki, kajaki i coś co mnie na nich zafascynowało, a więc WAŻKI. Jej jakie to piękne zwierzę, oddać kolor którym potrafi się mienić no ciężko. Poniżej moje pierwsze próby "ważkowe"
a jednocześnie odpowiedź na 2 wyzwanie dla modeliniarzy http://modelinamojehobby.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-drugie.html,

 co prawda widzę, że niepotrzebnie ucięłam resztę wiosła bo nie widać co to za hmmm tam pływa :-), no i jeszcze za mało z modeliną przezroczystą pracuję więc efekt nie do końca, ale za to podobają mi się listki wykonane dzięki podpowiedzi jakże prostej a efektownej metody (no na prawdę wszystko co w domu może się przydać ;-)
http://step-by-step-tutorials.blogspot.co.uk/2008/02/beads-in-form-of-leaf.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz