piątek, 12 września 2014

Czy zawieszki lepiej wyglądają bez, czy z oprawą?
Myślę, że dla tych lepiących to nie ma znaczenia, ale dla osób trzecich czasem oprawa sprawia, że nasz plasticzek wygląda hmm profesjonalnie.
Ja uwielbiam lepić, ale często wykonanie potem z tego biżuterii nie sprawia mi aż tyle satysfakcji więc dla mnie oprawy są nawet wygodne.
Dzięki Gosi to wiem jak się to coś nazywa i mogłam kilka zakupić :-) joj jak trudno jak się nie zna nazw jak tylko ja wiem o co mi chodzi :-)





I właśnie to jest najfajniejsze, że jak czegoś nie wiem to mogę do Gosieńki albo Moniki napisać, a one bez gwiazdorzenia odpisują mi i nie traktują jak blondynkę ;-) zdradzają kulisy lepienia. Bo jak się mieszka z dala od wielkiego świata ciężko samemu dojść ze zdjęć i tutków.
Zdjęcie jak zwykle na dworze ale wierzcie głuptaki aparaty tylko w tedy robią jako tako, to nie zamysł artystyczny tylko potrzeba.
I jeszcze publicznie dziękuję siostrzyczce za nieustanne wspieranie i słowa dumy. Dzięki Mrówka !!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz