środa, 28 stycznia 2015

Moje pierwsze wyzwanie nie dla modeliniarzy, ale takie piękne kolory, że nie mogłam czegoś nie ulepić :-)
banerek



sami przyznacie, że ten powój jest po prostu niezieski, więc postanowiłam zrobić świecznik bo światło świecy też jest nieziemskie ;-)
pomagały dzieciunie z pracy i one robiły zdjęcia bo czas gonił zauważyłam, że wyzwanie do dziś :-)

tu zapalona świeczka - w tle widać pracę dzieciaków czyli barwiona sól polecam tym którzy prowadzą z dzieciakami zajęcia bo proste a efektowne :-)

i jeszcze 2 zdjęcia na tle hmmm podłogi bo dzieci powiedziały, że "te najlepiej im wyszły" no nie wiem  może i lepiej jak tło takie jednolite, ale mogły najpierw podłogę zamieść :-), ale umieszczam aby fochów nie było



chciałam, żeby ten biały był bardziej przezroczysty i wymieszałam go z przezroczystym ale chyba w złych proporcjach bo za mało transparentny wyszedł, no trudno innym razem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz