środa, 7 stycznia 2015

Co dostajecie modeliniarze na swoje święta typu imieniny?
Od mojej jednej z kochanych siostrzyczek dostałam FIMO!!!! 3 kostki, 2 w odcieniach turkusowych i biały. Zdjęcia poniżej są dla Magdaleny żeby zobaczyła, że wykorzystałam każdy skrawek modeliny :-)

najpierw coś hmmm średnio udane - smok dla synka bo prosił jakiś czas "bo ty mamuś to wszystko umiesz!" kochane dziecko :-) niestety wyszedł smoko-pies tak na mój gust, ale dla swej obrony dodam że to moja pierwsza próba no i z soft  - oj ciężka do rzeźbienia


 
ale pierwsze smoki za płoty ;-)
 
 
korale, branzoletki

 


 

zawieszka;

i mój ulubiony komplet zawieszka + kolczyki 2stronne - niestety nie zrobiłam zdjęć 2 strony - takie turkusowe paseczki w różnych odcieniach



zdjęcia jak zwykle byle jakie ale mam nadzieję że Magdaleno widzisz że się staram :-)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz